23 thoughts on “Shuler King – This Is How You Teach Kids!!!”

  1. lil man upper chest area got wopped and he was about to grab it but tried to play it off fanning his hands out Yeah I know…it didn't hurt right? πŸ˜‚πŸ€£

  2. β€œI can show you better than I can tell you” -a black parent somewhere
    🀣🀣🀣 #mymamma #meeeee

  3. Can't say BLACK PARENTS. Whytes dont like not being included in EVERYTHING except slavery. You damn well we can't have NOTHING, not even the whoopin our momma's gave us

  4. This is some dumb shit. When I first saw you on my feed I thought for sure you had some snap face feature with them EEEYYYEEEBAAALLLSSS. DAMN.

  5. That boy life changed after that impact πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ he melted and hit a pose 🀣🀣🀣🀣

  6. Check the NECK!!!!!!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚that’s what his ass gets

  7. Put on a Damn seatbelt.πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ his heart skipped a couple of beats!!!!

  8. I’m going to hell for laughing! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ I’m fucking dead πŸ’€

  9. Lol I love this video. Now that's parenting for this generation!!! LOL You ain't lying about the parent seatbelt and we sat 6 people easy in those cars LOL.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *